niedziela, 30 stycznia 2011

Doświadczenia z Paraprotex


Siedemnaście lat temu rozpoczęłam poszukiwanie metody na poprawę mojego stanu zdrowia. Bardzo często chorowałam na infekcję górnych dróg oddechowych, anginy i grypy. Z reguły stosowano wtedy leczenie antybiotykowe. Dzięki zmianie diety na makrobiotykę, uzupełnioną w międzyczasie żywieniem zgodnym z grupą krwi, schudłam 10 kg i mój organizm zaczął sobie sam radzić z chorobami. Stosowane antybiotyki doprowadziły jednak do grzybicy w narządach rodnych, na skórze i paznokciach.
 
Czułam, że muszę pozbyć się tych intruzów. Leczenie zastosowanymi środkami (Nystatyna, Citrosept, Pirolam) nie dawały trwałych efektów.
Po wysłuchaniu dwóch wykładów zorganizowanych przez CaliVita International Polska stwierdziłam, że zastosuję proponowane przez nią preparaty. Nawet cena kuracji nie była w stanie mnie zniechęcić, bo wiedziałam już jak ważną sprawą jest pozbycie się czegoś, co żyje moim kosztem. Tak więc przez dwa miesiące zażywałam PARAPROTEX łącznie ze stabilizowanym tlenem - OxyMax. Po zakończonej kuracji byłam rozczarowana - "nic się nie dzieje nowego, może to nie działa?" - myślałam . Jednak zaczęłam analizować swoje różne objawy. Po pierwsze przestałam odczuwać wręcz kompulsywne zapotrzebowanie na słodycze. Uspokoiłam się, co jest dla mnie bardzo ważne, ponieważ mam stresującą pracę, w której często dzieje się wiele spraw naraz. Dotychczas miałam w głowie chaos, który przeszkadzał mi w zebraniu myśli i podjęciu decyzji. Korzyści tej przemiany odczułam także w relacjach z rodziną. Stwierdziłam również, że zmienił się wygląd moich paznokci, co świadczy o poprawie ogólnego stanu mojego zdrowia.

Odczuwam przypływ energii oraz chęć do życia. Cieszę się, że podjęłam taką decyzję, bo efekty przerosły moje oczekiwania. Grażyna Kluz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oceń stan swojego zdrowia - ćwiczenia/aktywność