sobota, 29 stycznia 2011

Cud Slim Formula.

Od zawsze miałam problemy z nadwagą i radziłam sobie z tym raz lepiej, raz gorzej. Mocno postanowiłam uporządkować ten problem.

Przede wszystkim zwróciłam baczną uwagę na odżywianie zgodne z grupą krwi, włączyłam ćwiczenia gimnastyczne i poranne, długie marsze wiele kilometrów dziennie.
Moje samopoczucie zawsze poprawia się wiosną, kiedy włączam intensywny program ćwiczeń na świeżym powietrzu. Ale problem zbędnych kilogramów ciążył mi nadal. Ubywało trochę, ale nie tak, jakbym chciała.
Lato zbliżało się szybko. Jak każda kobieta chciałam wyglądać po prostu dobrze.
Kiedy na półkach salonów CVI pojawił się preparat SLIM FORMULA, sięgnęłam po niego natychmiast. Stosowałam go 3 razy dziennie 1 tabletkę. Piłam dużo wody, a ze względu na panujące upały, jadłam mniej, głównie owoce i warzywa.
Czułam się świetnie przez cały czas.
Wiem, że to zasługa wyjątkowego składu SLIM FORMULA.
Starannie dobrane składniki sprawiły, że przestały puchnąć mi nogi, nie zaobserwowałam spadków energii w ciągu dnia. Przede wszystkim, ku mojej radości, ubywało mi kilogramów i to dosłownie każdego dnia.

Obecnie ważę o 13 kg mniej i podobam się sama sobie. Mam więcej ciuchów, nawet wszystko sprzed lat pasuje jak ulał! A wiele pań patrzy z zazdrością, kiedy w sklepie z ubraniami zakładam swobodnie rozmiar 38 (5 numerów mniej). Co za ulga!  
Teresa Krasicka Gdańsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oceń stan swojego zdrowia - ćwiczenia/aktywność