sobota, 2 października 2010

Szkolenie CaliVita w Gdańsku.

Relacja ze szkolenia CaliVita® - Polska w Gdańsku

W dniach 2–4 września br. w Gdańsku odbyło się kolejne szkolenie firmowe z cyklu Seminarium dla Liderów CVI + Poznaj swój kraj.
Najważniejszą częścią szkolenia były wykłady – zarówno o charakterze motywacyjnym, jak i z zakresu MLM i produktu – wygłoszone przez znakomitych prelegentów CaliVita®– Polska:
• Katarzyna Rybka (GPM) – „Czy też się zastanawiasz, dlaczego jedni znajdują klucz do sukcesu a inni go nie widzą? Czy CaliVita® jest dla ludzi, którzy lubią pomagać innym?”
• Marek Czajkowski (GPM) – „Jak zwiększyć swój dochód z odpowiednim wykorzystaniem planu marketingowego?”
• Teresa Krasicka (SM) – „Każdy może mieć swoje Kilimandżaro”
• Kamil Fudali (PM) – „Jak zbudować biznes w MLM przez Internet i uzyskać poziom PM w 10 m-cy?”
• dr n. med. Danuta Broniarczyk- -Pawłowska – „Skarby natury w Xantho PLUS źródłem zdrowia i młodości”, „Aquarion”
Podczas Seminarium zostały przedstawione prezentacje firmowe dotyczące – MySite i rynku suplementów diety. Każdy z uczestników miał również możliwość indywidualnych konsultacji z kierownikiem Działu Informatyki Michałem Witeckim w zakresie platformy MySite oraz MLM z Markiem Czajkowskim. W ramach dodatkowych atrakcji zwiedzaliśmy miasto Gdańsk z przewodnikami oraz spędziliśmy dwa wspaniałe wieczory… zwłaszcza ten pod hasłem „Prohibicja”.
Poniżej komentarze uczestników tej imprezy:
„Istota wspomnień polega na tym, że nic nie przemija…”
"Znakomite szkolenie, znakomicie spędzony czas w gronie wspaniałych ludzi i liderów. Cieszę się, że będąc pierwszy raz na klubie menadżerskim oraz seminarium dla liderów doznałem tak miłego i w pełnym tego słowa znaczeniu w 100 procentach pozytywnego wrażenia.
Znakomita organizacja, miejsce i zabawa. Jednak w tym całym szczęściu nie można zapomnieć o czymś, co chyba dla każdego jest bezcenne: wymiana doświadczeń i zanurzenie się w otaczającym nas oceanie energii ludzi sukcesu. Na pewno i mam nadzieję nie przegapię, żadnego kolejnego zjazdu. Do zobaczenia wkrótce…."
Kamil Fudali PM



"Seminarium w Gdańsku to już historia - ale jak bardzo miło wspominamy i to codziennie! Emocje odżywają zwłaszcza organizowanych przez nas kolejnych spotkaniach w grupach, podczas których możemy podzielić się nie tylko nową wiedzą, ale ponownie rozbudzonym entuzjazmem:) Cała organizacja imprezy, wspaniali Prelegenci i ich wykłady, wycieczka uliczkami Gdańska, wieczorne spotkania przy suto zastawionych stołach, dobra muzyka podczas uroczystego wieczoru, oryginalny nastrój - który sami po części stworzyliśmy - był NIEPOWTARZALNY.
Żałuję tylko, że tym razem zabrałam tylko jednego lidera."

Pozdrawiamy serdecznie,
Dorota i Franciszek Poschwald

"Witam ! Nic nie mogę wyróżnić z tego, co działo się na Seminarium. Widziało mi się wszystko! A efekt jest taki, że zbieram materiały do mojego wykładu, który wygłoszę na jednym z bliższych seminarium. Mam już tytuł tego wykładu. Tylko jeszcze muszę zostać menadżerem, ale po Gdańsku - to da się zrobić!"
Pozdrawiam - Edwin Gawrych /Cygaro/.

"Pierwszy raz na byłam tego typu imprezie.
Bardzo mi się podobało. Szkoda było wracać do rzeczywistości.
Zwykle w nowym miejscu źle sypiam, męczą mnie podróże. Tam, po takiej dawce wiedzy i emocji, spałam bez problemu i szybko trudy podróży (15 godzin w zimnym pociągu) poszły w zapomnienie.
Tematy szkoleń ciekawe, warte uwagi i wykorzystania. Oczywiście, byłam zachwycona wykładem Kamila Fudali. Pojechałam przecież też po to, by dowiedzieć się od niego więcej o Internecie:) Co do uwag na temat reszty. Można by mniej jedzonka, mniej luksusowy hotel żeby zmniejszyć koszty. Natomiast tańce muszą koniecznie pozostać:)."
Irena Słowik (Stalowa Wola)


"Minęło kilka dni, a ja wciąż żyję wspomnieniami.
Oglądam zdjęcia z wędrówki po pięknej starówce Gdańska  i obiecuję sobie, że na pewno jeszcze tam wrócę.
Nasze spotkanie przyniosło kolejne doświadczenia. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam wysłuchać po raz pierwszy młodego, „świeżo upieczonego” menedżera Kamila Fudali - jego wiedza  na pewno będzie dla mnie bardzo przydatna w pracy przez Internet.
Teresa Krasicka pomogła mi spojrzeć na moje cele z innej, świeższej strony, co przyczyniło się do zawieszenia poprzeczki jeszcze wyżej.
Wszystkie wykłady można określić jednym słowem: super.
Podsumowaniem całości gdańskiego seminarium była uroczysta kolacja, gdzie bawiliśmy się w strojach z lat 20-tych i 30-tych. Szampańska zabawa dostarczyła niezapomnianych wrażeń.
Aha, jeszcze to co może najważniejsze. Zaprosiłam też na wykłady również dwie moje koleżanki Marię i Małgorzatę, które znają i lubią produkty CaliVita®, ale miały dystans do MLM. Po tym szkoleniu to stanowisko zmieniło się i rozpoczęłam współpracę z … nowymi biznesmenkami:)"
Wiesia Podlaska (SM)

"XXIII Seminarium dla Liderów CaliVita, które odbyło się w Gdańsku zapisało się już niestety na kartach historii. Pozostawiło po sobie jednak  niezatarte wrażenia. Szczególnie ważne dla mnie, jako że pierwszy raz brałem udział w tego typu imprezie organizowanej przez naszą firmę. Wciąż wracają wspomnienia z zabawy, w tym z wspaniałego balu Prohibicja oraz z niezwykle ciekawych i pouczających wykładów. Źródłem cennych informacji okazały się też indywidualne rozmowy z innymi uczestnikami tej imprezy. Dziękuję Wszystkim za tak wspaniałą atmosferę. Niech żałują wszyscy Ci, których nie było razem z nami!"

Więcej: GALERIA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oceń stan swojego zdrowia - ćwiczenia/aktywność