sobota, 21 sierpnia 2010

Odzyskałam dziecko i radość życia.

 

Jak pomogły mi produkty Calivita.

Pragnę podzielić się z Wami moim szczęściem i kolejnym doświadczeniem. Rok 1999 był dla mojej rodziny rokiem szczególnym, a to dlatego, że moja córka Ania mogła wreszcie powiedzieć - Mamo, chyba jestem już zdrowa -prawda?

Ale zacznę od początku. Ania urodził a się w 1988 roku jako zdrowa, silna dziewczynka. Długo był a karmiona piersią, ale w momencie, gdy zaczęła dostawać pokarm stały, ujawniły się u niej pierwsze objawy alergii. Testy skórne zrobiono jej, jak skończyła trzy lata. Wyszły dodatnie - uczulało ją wiele produktów spożywczych, więc staraliśmy się unikać wszystkiego, co jej szkodziło. Ania rosła, a z wiekiem pogłębiała się jej alergia, zwłaszcza ta skórna. Leki przeciwalergiczne, które brała przez pewien czas, dawały objawy uboczne. Była ospała, bardzo nerwowa, miała kłopoty z pamięcią. Chodziłam z nią od lekarza do lekarza, próbowałam wszystkich metod, żeby jej pomóc - na próżno. Sytuacja wyglądała coraz gorzej.
Nie można był o ponownie zrobić testów skórnych, gdyż nie było wolnego "pola" na skórze: całe ręce miała w ranach i strupach. Zrobiłam jej wtedy testy metodą BICOM. Ich wyniki przeszły wszelkie moje oczekiwania. Ania była uczulona prawie na wszystko - na pleśń, zboża, mleko, warzywa, pyłki, roztocza, pierze, owoce, aromaty, konserwanty, barwniki, metale. Załamałam się kompletnie i zadałam sobie pytanie - co w tej sytuacji robić? Prowadziłam zeszyt i pisałam w nim co je, po czym jest jej lepiej, a po czym gorzej. To był koszmar. Córka wyglądała coraz marniej, ważyła tylko 25 kg, a miała prawie 11 lat. Była przy tym bardzo zestresowana, smutna, płaczliwa. Zdarzył o się, że parę razy zemdlała.
W tym najgorszym dla naszej rodziny okresie szczęśliwie zetknęłam się z firmą CaliVita. Podjęliśmy z mężem decyzję o całkowitym zaprzestaniu przyjmowania przez Anię leków, a jednocześnie zaczęliśmy stopniowo podawać jej suplementy. Decyzja ta podyktowana została faktem, że produkty CaliVita są naturalne, bez konserwantów i sztucznych barwników. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Stosowanie takich suplementów jak AC Zymes, Strong Bones, Full Spectrum, C Plus, algi (Spirulina, Chlorella) - przyniosło w krótkim czasie zdumiewające efekty. Rany zaczęły się goić, organizm oczyścił się , nastąpiło wzmocnienie systemu immunologicznego. Po egzemie nie było śladu, a skóra stawała się ładniejsza, gładsza i bez szpecących plam. W ciągu roku córka przybrała na wadze 9 kg, stała się spokojniejsza, zrównoważona i zaczęła lepiej przyswajać wiedzę.
Odzyskaliśmy dziecko, a wraz z nim - radość życia i spokój, na który tak długo wszyscy czekaliśmy.
Nie pozostaje mi w tej sytuacji nic innego, jak przekazywać zdobyte doświadczenie i wiedzę innym. Czynię to z ogromną radością i cieszy mnie każdy osiągnięty sukces, czego życzę pozostałym członkom Klubu CaliVita.
Pragnę ponadto podziękować wszystkim tym, którzy przyczynili się do stworzenia tej wspaniałej firmy, życząc Czytelnikom pogody ducha i wiary w to, że z każdego problemu zdrowotnego można wyjść obronną ręką, trzeba tylko w to uwierzyć, być wytrwałym, systematycznym i uparcie dążyć do celu.
Małgorzata Słowińska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oceń stan swojego zdrowia - ćwiczenia/aktywność