czwartek, 19 sierpnia 2010

Dzięki CaliVita stałam się kimś innym.

Jestem kipiąca energią kobietą, pełną nowych pomysłów, realizatorką marzeń, które jeszcze niedawno nie chciały się spełnić. Dokładnie rok temu, na koleżeńskim spotkaniu, słuchałam uważnie informacji o produktach CV. Postanowiłam wziąć sie za siebie i to ostro. Zmieniłam styl życia. Zaczęłam się prawidłowo odżywiać i systematycznie stosować spore ilości produktów CV. Zaczęłam od Chromium Max 500, Triple Potency Lecithin, Super CoQ 10 Plus. Od samego początku stosowałam duże dawki witamin i minerałów (Vitamin E, Beta Carotene, Protect 4 Life, Stress Management B-Complex, Strong Bones na przemian z Power Mins, C Plus).
Pozostaję pod kontrolą mądrej lekarki, która od lat opiekuje się mną. Wyobraźcie sobie, drodzy Państwo, jaka była moja ogromna radość, kiedy Pani doktor powiedziała, że odstawiamy wszystkie leki, a zostajemy tylko przy preparatach CV. Dziś mogę powiedzieć: chorowałam na cukrzycę.. Jestem zdrowa, co za szczęście. Do tej ogromnej radości doszła następna. Moje dorodne i bardzo kochane wnuczęta, a mam ich troje, już od roku nie chorują. Tym chlubię się najbardziej, bo były to typowe "chorowitki".
Ideę zdrowego stylu życia i wiedzę o doskonałych produktach CaliVita krzewię wśród rodziny i znajomych, bo bardzo lubię, kiedy wszyscy wokół mnie są zdrowi i szczęśliwi.

Zofia Łyczywek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oceń stan swojego zdrowia - ćwiczenia/aktywność