piątek, 3 września 2010

Szerokiej drogi.

Gdy żona zapisywała się do CaliVita , myślałem wyłącznie o korzyściach finansowych.

Ona chodziła na spotkania klubowe i uczyła się, jak organizować własne. Ja w marzeniach byłem już na menedżerskich wakacjach na Karaibach.
Żeby pomóc żonie, postanowiłem zaatakować kolegów z pracy. Poszło fatalnie. Ci młodzi, silni mężczyźni po prostu mnie wyśmiali. W duchu przyznałem im rację. Sam czułem się zdrów jak rydz. Było to jesienią ubiegłego roku. Przypadek sprawił, że któryś z klientów żony zrezygnował ze swojego zamówienia. Był to zestaw: Garlic Caps with Extra Parsley, Full Spectrum i Bee Power. Pomyślałem wtedy - może spróbować? Od tej pory codziennie, podczas drugiego śniadania w pracy, przy pełnej jadalni, ostentacyjnie stosowałem czosnek, multiwitaminy i mleczko pszczele.
Wkrótce koledzy przyzwyczaili się do tego widoku. Zauważyli też coś zupełnie nie rzucającego się w oczy. Pogoda robiła się coraz paskudniejsza, zaczęły się pierwsze zwolnienia lekarskie, a ja zdrów "trwałem na posterunku". Oczywiście po tamtym zamówieniu nie było już śladu, więc następne złożyłem u żony osobiście. Ponieważ jestem zawodowym kierowcą, do poprzedniego zestawu dołożyłem jeszcze Driverade oraz kompleks witamin B z magnezem (Stress Management B- Complex), aby poprawić koncentracje i stonować emocje, jakie niesie moja praca za kółkiem.
Pewnego dnia, podczas śniadania, jeden z kolegów, bez słowa zachęty z mojej strony, sięgnął po buteleczki z suplementami i przeczytał składy produktów. Drżącą ręką podsunąłem mu ulotki opisujące działanie preparatów. Przeczytał w skupieniu i... zażyczył sobie takiego samego zestawu! Od tego pamiętnego śniadania minęło już trochę czasu. Dziś nie tylko obok moich kanapek stoją suplementy CaliVita.

Okazało się, że tym zdrowym i silnym chłopakom mamy wiele do zaoferowania, a zwolnienia lekarskie spowodowane grypą czy przeziębieniem, stały się w mojej firmie rzadkością.
Darek Wójcik
z żoną Anną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oceń stan swojego zdrowia - ćwiczenia/aktywność