niedziela, 5 września 2010

Smakołyki dla studentów.

 
Z oferty CaliVita szczególnie wyróżniam Triple Potency Lecithin, Stress Management B-Complex, Bee Power, Power Mins oraz Protect 4 life. Właśnie te produkty pomogły mi przetrwać w dobrej formie psychofizycznej trudny okres końcowych egzaminów, zregenerować się i zmniejszyć napięcia emocjonalne towarzyszące mi na każdym kroku.

Produkty CaiiVita poznałem przed ponad rokiem i doszedłem do wniosku, że doskonale uzupełnią moją dietę, niepełnowartościową jak u każdego studenta, który z indeksem w garści i z głową w notatkach przesiaduje wiele godzin w oczekiwaniu na egzaminatora. Cholina - składnik lecytyny - pomogła mi w poprawieniu procesów kojarzeniowych i w koncentracji. Stress Management B - Complex zrównoważył napięcia w układzie nerwowym, powstające pod wpływem silnych emocji egzaminacyjnych. Potrafią one tak zmącić umysł studenta, że egzaminator powątpiewa w jego wiedzę, choćby na minimalnym poziomie. Oba produkty spisały się na piątkę.
Niezastąpiony był dla mnie także Smokerade, ponieważ często przebywałem wśród czynnych palaczy papierosów. Zawarte w tym produkcie przeciwutleniacze oraz wyciąg z owocu cayenne to doskonała ochrona nie tylko układu oddechowego, ale całego organizmu, przed skutkami wdychania dymu papierosowego.
Ulubioną formą spędzania wolnego czasu jest dla mnie pływanie. Nie rezygnowałem z tej przyjemności nawet w czasie sesji egzaminacyjnych. Sport ten wymaga dużego wysiłku mięśni. Intensywnie przebiegające procesy metaboliczne powodują powstawanie zwielokrotnionej liczby wolnych rodników. Aby chronić się przed przykrymi konsekwencjami pasjonującego mnie sportu, korzystałem i do tej pory korzystam z zestawu antyoksydantów Protect 4 life. Używam również Power Mins, aby uzupełnić deficyt minerałów powstający przy długotrwałym wysiłku.
Natomiast prawdziwym rarytasem dla osób poddanych obciążeniom psychicznym i fizycznym w podobnym stopniu, jak studenci ostatniego roku medycyny, jest Bee Power. Można go porównać do eliksiru młodości, gdyż zawiera ogromne bogactwo witamin, białek i aminokwasów, doskonale chroniąc organizm przed wirusami i bakteriami.

Polecam ten preparat każdemu, kto prowadzi intensywny tryb życia.
lek. med. J. Olejniczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Oceń stan swojego zdrowia - ćwiczenia/aktywność